استوری واتساپ

۲ روش دیدن پست استوری، استاتوس و وضعیت واتس اپ بدون فهمیدن فرد مقابل

این روزها پیام رسان واتس اپ در کشور طرفدار بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است و از قابلیت های آن بیشتر استفاده میشود، اگر علاقه دارید استاتوس، استوری، عکس ها، پست های دیگران را بدون اینکه آنها متوجه شوند را ببینید، پیشنهاد می کنیم از دو روشی که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم استفاده کنید.

چگونه پست استوری واتساپ اشخاص را بدون اطلاع شخص مقابل مشاهده کنیم؟

How to Watch Whatsapp Status Anonymously

وقتی که توسعه دهندگان واتس اپ تصمیم گرفتند عملکرد کلی دکمه اشتراک گذاری status را در این رسانه اجتماعی شگفت انگیز تغییر دهند، آنها فیلتر anonymous را به no-anonymous تغییر دادند. این بدان معنا است که کاربران می توانند وضعیت شان را به صورت متن، عکس و یا به صورت رسانه ای با دیگران به اشتراک بگذارند. این رسانه به تمام دوستانی که در زیر قسمت status قرار دارند نمایش داده می شود. هر زمان کسی وضعیت های پست شده شما را مشاهده می کند نام شخصی که وضعیت را مشاهده کرده است نمایش داده می شود. این خوب است که بدانید چند نفر و چه کسانی وضعیت شما را مشاهده کرده اند اما برخی از افرد هستند که دوست ندارند دستشان رو شود و دوست دارند به صورت ناشناس رسانه های افراد دیگر را مشاهده کنند. قبلا در انزل وب ما ۳ روش ذخیره کردن عکس در سکرت چت تلگرام بدون فهمیدن شخص مقابل را به شما آموزش دادیم، در این پست ما دو روش به شما آموزش می دهیم که به کمک آن می توانید استاتوس، استوری، پست ها و … شخص مورد نظرتان را به صورت ناشناس مشاهده کنید.

دیدن وضعیت و پست استوری واتساپ بدون اطلاع شخص مقابل

در روش اول برای دیدن استوری، استاتوس، پست و… واتس اپ بدون فهمیدن فرد مقابل به برنامه ES file explorer احتیاج داریم. این برنامه کاربردهای زیادی دارد که قبلا ما برای استخراج فایل های apk برنامه های نصب شده و مدیریت فایل اندروید از آن استفاده کردیم.

برنامه ES file explorer را دانلود و نصب کنید. در داخل تنظیمات برنامه ES file explorer گزینه Show Hidden Files را فعال کنید.

دیدن وضعیت واتساپ بدون اطلاع شخص مقابل

بعد از این کار مکانی که فایل های واتس اپ شما در آن ذخیره می شود تغییر پیدا می کند. حالا در حافظه تان پوشه WhatsApp را پیدا کنید. در این پوشه، پوشه Statuses را پیدا کنید و فایل های وضعیتی خود را در آن جستجو کنید. در اینجا می توانید رسانه های طرف مقابل را به حالت ناشناس مشاهده کنید. عیب این روش آن است که تمام وضعیت های واتس اپ به صورت بلادرنگ به روز نمی شوند و بسیاری از وضعیت ها در داخل پوشه وجود ندارند.

دیدن وضعیت واتساپ بدون اطلاع شخص مقابل

دیدن استوری دیگران در واتساپ بدون فهمیدن شخص

در این روش شما باید دستگاه تان روت شده باشد. در این روز ما نیاز به برنامه Xposed Installer داریم. مرحله نصب به صورت زیر است.

آخرین ورژن برنامه Xposed Installer را دانلود کنید. بعد از باز کردن فایل دانلودی باید صفحه ای مانند زیر داشته باشید در این صفحه Framework را انتخاب کنید.

دیدن وضعیت واتساپ بدون اطلاع شخص مقابل

روی دکمه Install/Update تپ کنید.

دیدن وضعیت واتساپ بدون اطلاع شخص مقابل

حالا صفحه Superuser request را مشاهده خواهید کرد. روی Grant تپ کنید.

دیدن وضعیت واتساپ بدون اطلاع شخص مقابل

اگر برنامه به درستی نصب شده باشد شما باید صفحه زیر را مشاهده کنید. روی OK تپ کنید. دستگاه خود را ریستارت کنید.

دیدن وضعیت واتساپ بدون اطلاع شخص مقابل

شما با استفاده از برنامه Xposed Installer می توانید چند پنجره برنامه اندروید در کنار هم اجرا کنید، قفل گوشی را باز کنید، لوکیشن تقلبی در اندروید ایجاد کنید، تماس های تلفنی را ضبط کنید.

حالا با استفاده از این برنامه، ماژول Whatsapp Extensions را نصب کنید. پس از نصب این ماژول دستگاه خود را راه اندازی کنید. حالا ماژول را باز کنید. گزینه Turn off read receiptsرا انتخاب کنید.

دیدن وضعیت واتساپ بدون اطلاع شخص مقابل

حالا به واتس اپ بروید و هر کدام از رسانه هایی که در قسمت وضعیت است را ببینید شما همیشه ناشناس خواهید ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *