بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی در رسانه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در بازاریابی و به طور کل در کسب و کار اینترنتی دارند. اگر به درستی انجام شود، بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز با کمک به ایجاد لینک های طبیعی و ترافیک، آگاهی، شناختن نام تجاری و حسن نیت، باعث افزایش کارایی سایر تکنیک های بازاریابی – از جمله SEO و SEM می شود.

خدمات ما

تولید محتوای برای شبکه‌های اجتماعی

در میان سیل عظیم انواع محتوایی که روزانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند، تنها محتوای ارزشمند و خلاقانه موردتوجه قرار می‌گیرند. لذا ایجاد محتوایی که در عین ارزشمندی توجه مخاطب را به خود جلب کند، از جمله‌ چالش‎های برندهاست. ایجاد محتواهای آموزشی، الهام‌بخش و خلاقانه به همراه هویت گرافیکی برند شما از جمله‌ توانایی‌های آژانس دارت در واحد تولید محتوا است.

مدیریت رسانه های اجتماعی رسانه

خدمات تبلیغاتی رسانه اجتماعی ما ثابت کرده است که باعث افزایش سرعت رشد بازاریابی در اینترنت می شود. با تبلیغ از طریق رسانه های اجتماعی، 100٪ از مشتریان ما از منافع ملموس آن بهره مند شده اند.

شناسایی مخاطبان و تنظیم استراتژی

هر برندی از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هدف مشخصی را دنبال می‌کند. با وجود دهها شبکه‌ی اجتماعی مختلف؛ شناسایی کانال‌های ارتباطی که بازگشت سرمایه‌ی بیشتری ارائه می‌کنند، مسئله‌ی مهمی است که موفقیت یا شکست کسب‌وکارها در دنیای دیجیتال را رقم می‌زند. آژانس بازاریابی دیجیتال دارت با اولویت‌بندی معیارهای مختلف و شناسایی دقیق مخاطبان هدف، پرسودترین شبکه‌های اجتماعی را برای کسب‌وکارتان شناسایی و انتخاب می کند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) و یا SMM فرمی از بازاریابی اینترنتی است که از رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به ارتباطات بازاریابی و برندسازی استفاده می‌کند. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در درجه اول شامل به اشتراک‌گذاری اجتماعی محتوا، ویدیوها و عکس‌ها برای اهداف بازاریابی است.برای بدست آوردن ترافیک سایت یا توجه از طریق رسانه‌های اجتماعی است.

در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، تمرکز بر روی مردم است نه روی محصولات

اهداف اصلی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را می‌توان در  موارد زیر باشد:

  1. افزایش ترافیک وب سایت و مخاطب
  2. مکالمه درباره محصول یا خدمات و دریافت بازخورد
  3. افزایش خوشنامی و آگاهی از نام تجاری (برند)
  4. ایجاد هویت برای نام تجاری و ارتباط با نام تجاری مثبت
  5. اضافه کردن رویدادها در رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک شیوه بازاریابی است که ضوابط و مراحل خاص خود را دارد. زیرا هر رسانه اجتماعی با دیگری متفاوت است و ساختار و کارکرد متنوعی دارد. بنابراین تدوین یک «استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی» یک اصل اساسی برای کسب‌وکارهای علاقمند این حوزه به شمار می‌رود.

چرا شما به مدیریت رسانه های اجتماعی نیاز دارید؟

مشتریان شما در رسانه های اجتماعی هستند.

صرف نظر از اینکه صنعت شما چه کسی است، مشتریان شما روزانه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. مهم است که شما آنها را درگیر و به نام تجاری خود متصل کنید، بنابراین همیشه اولین گزینه خودتان است.

افرادی هستند که تام شرکت شما را جستجو می کنند.

اگر شرکت شما یک محصول یا خدمات را ارائه می دهد، می توانید شرط بگذارید که افراد درباره آن صحبت می کنند و به دنبال شرکت هایی هستند که آن را ارائه می دهند. خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی ما به کسب و کار شما کمک می کند تا به گفتگو بپیوندد و منجر به تولید جدید شود.

مردم درباره شرکت شما در رسانه های اجتماعی صحبت می کنند.

شما باید به آنچه مشتریان خود در مورد شرکت خود در رسانه های اجتماعی می گویند گوش دهید و به نگرانی های آنها پاسخ دهید. خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی ما بر برجسته کردن جنبه های مثبت آنچه که شرکت شما ارائه می دهد تمرکز می کند و صادقانه به بیانات منفی پاسخ می دهد.

شرکت ها مستحق مدیریت حرفه ای رسانه های اجتماعی هستند.

بیشتر صاحبان کسب و کار و مدیران بازاریابی زمان لازم برای مدیریت تمام کانال های رسانه های اجتماعی خود را ندارند. هر یک از اعضای شرکت ما گواهینامه خود را در مدیریت رسانه های اجتماعی دریافت کرده اند و گروه ما می تواند به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی و پایه مشتری جدید کمک کند.