افزایش رتبه گوگل seo

بهینه سازی سایت و افزایش رتبه گوگل

قیمت تمام شده هزینه بهینه سازی سایت (سئو سازی) کاملا مستقل از هزینه طراحی وب سایت و تعرفه های ثبت و راه اندازی سایت محاسبه می گردد. هزینه های بهینه سازی به عوامل مختلفی بستگی دارند که از مهمترین آنها می توان به میزان رقابت در سئو بین همکاران شما یا سایت های مشابه با سایت شما اشاره کرد. به این معنی که چنانچه سایت های دیگری از نظر رتبه گوگل به میزان قابل ملاحظه ای در صفحه اول بالا باشند که رقابت با آنها سخت تر شده باشد طبیعتا سایت شما برای رقابت با آنها ، سئو سازی پیچیده تری نیاز خواهد داشت که به تبع هزینه ها را بالاتر می برد.

نحوه محاسبه هزینه سئو بر حسب کلمات و عبارات انتخابی شما تعیین می گردد. به عنوان مثال شما بعد از مشاوره با کارشناسان شرکت ،بهترین عبارات انتخابی خود را اعلام می کنید. توجه داشته باشید که فهرست پیشنهادی ما شامل بهترین عبارات مرتبط با فعالیت شما بوده که تعداد بازدیدکننده سایت را به میزان چشمگیری افزایش خواهند داد.

مثلا در مورد سایتی که متعلق به شرکت ساختمانی است عباراتی مثل “شرکت ساختمانی” ، “خدمات ساختمانی” ، “خدمات تاسیساتی” ، “پیمانکار ساختمان” و یا عباراتی از این دست انتخاب می شود. سپس کارشناسان بهینه سازی وب سایت هر عبارت را به صورت مجزا تحلیل می کنند و برآورد هزینه سئو سازی برای هر عبارت کتبا به شما اعلام می گردد. در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید با توجه به بودجه خود چه عباراتی را برای سئو در سایت انتخاب کنید.  شرکت ما با عقد قرارداد رسمی تضمین خواهد کرد که سایت شما با جستجوی عبارات انتخاب شده در صفحه اول گوگل یافت شود.

از آنجا که هدف ما جلب رضایت مشتریان است شرایط ویژه پرداخت در مورد قراردادهای بهینه سازی و افزایش رتبه گوگل در نظر گرفته خواهد شد . همچنین این اطمینان را می دهیم که تنظیم تعرفه سئو با مناسب ترین قیمت و در عین حال حرفه ای ترین بهینه سازی روی سایت صورت گیرد.

کارشناسان سئو با ارائه پیشنهادات متنوع امکان انتخاب بهترین گزینه ها را با توجه به بودجه شما فراهم می کنند.