وب سایت ارزان قیمت

وب سایت ارزان قیمت

راز سایت های ارزان قیمت در چیست؟

با اندکی جستجو در بین آگهی های طراحی سایت متوجه تفاوت قیمت ها می شوید. از سایت های بسیار ارزان تا رقم های بسیار بالا. اما تفاوت قیمت طراحی سایت ها از کجا ناشی می شود. در پاسخ به این سوال باید گفت تفاوت تعرفه سایت ها در سه مورد خیلی مهم خلاصه می گردد. 1- سفارشی بودن سایت 2- سرعت و قدرت سرور 3- نوع گرافیک و برنامه نویسی

وب سایت ارزان قیمت

معمولا سایت های ارزان قیمت ، سایت هایی هستند که طراحان سایت از قبل آنها را طراحی و برنامه نویسی کرده اند و برای مشتریان مختلف همان سایت را کپی و راه اندازی می کنند.ساخت این سایت ها چند ساعت بیشتر زمان نمی برد. متاسفانه برخی از طراحان سایت ، این نکته را به مشتریان خود متذکر نمی شوند که ده ها نمونه کپی سایت آنها عینا در اینترنت وجود دارد. تنها نوشته ها و عکس های سایت متفاوت خواهد بود. برخی از مشتریان بدون آنکه راز طراحی سایت ارزان را بدانند در مورد تفاوت قیمت ها دچار سردرگمی می شوند. از دیگر مواردی که می توان قیمت تمام شده سایت ها را بسیار پایین آورد کم کردن سرعت و قدرت سرور است. از نظر فنی هرچقدر میزان پهنای باند پایین تر باشد و هرچقدر سرور بصورت اشتراکی استفاده شود هزینه نگهداری سایت پایین تر خواهد آمد. این مسئله روی سرعت و ماندگاری سایت نیز تاثیر گذار خواهد بود.

و اما مورد دیگر که قیمت طراحی سایت را پایین می آورد نوع گرافیک و برنامه نویسی وب است. هرچقدر طرح ها ساده تر و برنامه نویسی از نوع ایستا (استاتیک ) باشد هزینه سایت پایین تر می آید.

بنابراین راز طراحی وب سایت ارزان در سه مورد ذکر شده خلاصه می گردد. فراموش نکنید هر چیز ارزان حتما دلیلی دارد که قیمت تمام شده آن را پایین آورده است.

آیا طراحی سایت ارزان قیمت توسط ما صورت می گیرد؟

هر نوع سفارش مشتریان با توجه به بودجه و درخواست آنان انجام می شود. اگر مشتری روی موارد فوق تاکید نداشته باشد طبیعتا هزینه پایین تری خواهد پرداخت. البته ما از ارائه کارهای سطح پایین و بدون کیفیت معذوریم و به همین دلیل شاید ارزان ترین قیمت طراحی سایت را نداشته باشیم. سایت هایی با قیمت تمام شده ارزان برای سایت های شخصی یا سایت های بسیار کوچک با تعداد بازدید کننده بسیار بسیار کم توصیه می شود.

اگر مشتری بخواهد هزینه بسیار پایینی برای طراحی سایت پرداخت نماید کارشناسان طراحی و برنامه نویسی بهترین پیشنهاد را که از نظر کیفی نیز مناسب باشد ارائه می دهند.

همچنین برآورد هزینه ها با توجه به نیاز و سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت صورت میگیرد. همیشه اولیت ما ارائه کار با کیفیت بالاست. در عین حال بهترین قیمت متناسب با سفارش برآورد می گردد. از نظر تناسب بین کیفیت و قیمت بهترین قیمت تمام شده برآورد و به مشتریان اعلام می شود.

پیشنهاد ما به شما

شما به عنوان صاحب سایت ، یک بار هزینه طراحی و راه اندازی سایت خواهید پرداخت. با اندکی افزایش بودجه می توانید سایتی حرفه ای تر و مطمئن تر داشته باشید. سایت های ارزان دردسرها و مشکلات خاص خود را دارند. خصوصا در مورد پهنای باند که به شدت سرعت و برقراری سایت را تهدید می کند. بنابراین جز در مورد سایت شخصی و بسیار کم بازدید این نوع سایت ها توصیه نمی شود.